MERSİS sisteminden online belge almak için yapılması gerekenler.
1. MERSİS sistemine giriş yapılmalıdır.
Giriş yöntemleri
1- E-devlet
2- MERSİS hesabı
3 -E-imza
4- Mobil İmza
MERSİS sistemine ulaşmak için TIKLAYINIZ
MERSİS sisteminden online belge almak için yapılması gerekenler.
1. MERSİS sistemine giriş yapılmalıdır.
Giriş yöntemleri
1- E-devlet
2- MERSİS hesabı
3 -E-imza
4- Mobil İmza
MERSİS sistemine ulaşmak için TIKLAYINIZ
2. Giriş Ekranında online belgeler için Belge Başvurusuna girilmelidir.
3. Firma arama ekranından yetkili olunan firma bulunur.
4. Belge/Yazışma Oluştur butonuna tıklanır.
5. Belge türü seçilir.
6. Belge Başvuruları butonundan ödeme yap butonun tıklanır.
7. Ödeme yapılır ve Sicil Müdürlüğünün onayından sonra Belge Başvuruları bölümünden belge oluştur butonuna tıklanarak belge alınır.